Quiz

forum poświęcone pracom (lic./mgr), kolejnym etapom pisania pracy, dyskusjom na ich temat, zbieraniu informacji na temat źródeł i planów pracy oraz zbieraniu i analizowaniu danych przy użyciu SPSS, EXCEL

Moderator: FrancisBegbie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
whiff
**
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 23, 2011 1:00 am

Quiz

Post autor: whiff »

Hej, studiuję socjologie na UMCSie. Jestem prezesem koła naukowego i mamy pomysł, aby zrobić quiz socjologiczny na Drzwi Otwarte. Niestety - nie wiemy, jakie pytania zadać, aby było i śmiesznie i żeby tematyka była zbliżona choć trochę do socjologicznej, a pytania nie były az tak trudne :) np. ile lat Kazik studiował socjologię ;)
Mam nadzieję, że mi pomożecie :)
Pozdrawiam cieplutko,
whiff
socjopat
*****
Posty: 627
Rejestracja: pn lut 26, 2007 1:00 am

Post autor: socjopat »

pamiętam jak swojego czasu próbowałem reklamować nasz wortal i na Waszym uczelnianym forum jak nigdzie indziej mnie banowano i usuwano posty, a teraz Wy prosicie u nas o pomoc, dziwne te koleje losu są :)
Vella
***
Posty: 56
Rejestracja: czw lis 04, 2010 1:00 am

Post autor: Vella »

heh pomogłabym, ale skoro nasz pan admin miał takie przejścia z Wami to też raczej podziękuje :cool:
Małolata ?
jak Ci mało lata to se rozbujaj,
ja jestem młoda :D

My socjologowie, nie rozwiązujemy problemów lecz się nimi nudzimy. Gordon Allport
Awatar użytkownika
whiff
**
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 23, 2011 1:00 am

Post autor: whiff »

Nie odpowiadam za grzechy adminów na tamtym forum :) troche mnie martwi Wasze podejście, bo socjologów jest stosunkowo niewielu, ale jeśli nie chcecie mi pomóc poprostu usuncie temat i przepraszam za fatyge ;)
FrancisBegbie
*****
Posty: 596
Rejestracja: sob cze 23, 2007 2:00 am

Post autor: FrancisBegbie »

Nie ma co się obrażać, trzeba wziąć pod uwagę, że gdyby odbyła się meilowo rozmowa z administracją forum UCZELNIANEGO(nie SOCJOLOGICZNEGO) zapewne bana by nie było...