Problem z hipotezą
Moderator: FrancisBegbie
Problem z hipotezą
Piszę pracę licencjacką na temat: "Internet jako medium reklamowe - rozwój reklamy online". Nie przeprowadzam żadnych badań, pracę opieram na danych zastanych. Mimo wszystko mój promotor wymaga postawienia hipotezy badawczej. Zupełnie nie wiem jak powinna brzmieć. Macie jakieś pomysły? Pomóżcie plisssssssss...
Tak z socjologii. Celem pracy jest przedstawienie możliwości jakie daje Internet w reklamowaniu produktów i usług ze względu na specyficzne własności jakie posiada oraz charakterystyka poszczególnych form reklamy sieciowej, jej skuteczność i efektywność. Ogólnie w pracy znajdą się dane odnośnie dostępu do sieci, rynku reklamy, postrzegania i skuteczności reklamy online itp.
teraz tym bardziej wyglada jak wycięta z marketingu
Hipoteza musi być sprawdzalna, jeśli postawisz hipotezę dotyczącą takiego czy owego wpływu reklam na użytkowników, musisz mieć dane dotyczące wyniku kampanii, to że reklama jest zabawna nie znaczy że skuteczna, więc napewno warto zastanowić się czy dostaniesz takie dane. Warto poszukać produktów/usług które są reklamowane tylko w sieci i zestawić je z podobnymi które są reklamowane tylko w TV, na tej podstawie postawisz dowolnie brzmiącą hipotezę za lub przeciw, dodatkowo wskazując schyłkową tendencję jednego lub drugiego medium.
Brakuje mi danych dotyczących użytkowników, co robią kiedy widzą reklamę?
zamykają okienko? oglądają? zostawiają swoje dane na portalach ponieważ oczekują newsletterów?oczekują reklam dotyczących ich zainteresowań?
no coż powodzenia..
Hipoteza musi być sprawdzalna, jeśli postawisz hipotezę dotyczącą takiego czy owego wpływu reklam na użytkowników, musisz mieć dane dotyczące wyniku kampanii, to że reklama jest zabawna nie znaczy że skuteczna, więc napewno warto zastanowić się czy dostaniesz takie dane. Warto poszukać produktów/usług które są reklamowane tylko w sieci i zestawić je z podobnymi które są reklamowane tylko w TV, na tej podstawie postawisz dowolnie brzmiącą hipotezę za lub przeciw, dodatkowo wskazując schyłkową tendencję jednego lub drugiego medium.
Brakuje mi danych dotyczących użytkowników, co robią kiedy widzą reklamę?
zamykają okienko? oglądają? zostawiają swoje dane na portalach ponieważ oczekują newsletterów?oczekują reklam dotyczących ich zainteresowań?
no coż powodzenia..