Pierwsza w Polsce konferencja o zastosowaniach internetu w badaniach marketingowych.
Tematyka badań przeprowadzanych zarówno w Internecie, jak i za jego pośrednictwem ciągle jest stosunkowo nowa i przysparza wielu problemów. Równocześnie, żadne rzetelne badanie dotyczące jakiejkolwiek grupy społecznej nie może obyć się bez analizy jej zachowań w sieci. Zapotrzebowanie na wiarygodne badania przeprowadzane z wykorzystaniem Internetu nieustannie rośnie, jednocześnie jednak nie powstała dotychczas żadna inicjatywa umożliwiająca pozyskanie wiedzy na ten temat oraz wymianę doświadczeń praktyków.
Więcej szczegółów można się dowiedzieć tutaj.
Konferencja: Internet w badaniach, 06.03.2009, Wrocław
Konferencja: Internet w badaniach, 06.03.2009, Wrocław
Stirlitz idąc przez Unter den Linden zauważył człowieka zamalowującego napis na ścianie.
Moderator - pomyślał Stirlitz.
Moderator - pomyślał Stirlitz.