Miejmy nadzieję, że u nas tak nie będzie, chociaż... :)

gdzie studiować i dlaczego socjologię, gdzie zdobyć dodatkową wiedzę socjologiczną
Ritter
*****
Posty: 610
Rejestracja: pn cze 25, 2007 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Miejmy nadzieję, że u nas tak nie będzie, chociaż... :)

Post autor: Ritter »

"Pół pokoju za seks odstąpię"
2008-09-23 06:06

Ogłoszenia o wynajmie pokoi dla studentek w zamian za usługi seksualne, pojawiają się jak grzyby po deszczu na włoskich portalach. Najczęściej są to konkretne oferty, w których wyraźnie figuruje "zapłata w naturze", ale zdarzają się też ogłoszenia, które nie mówią otwarcie o seksie - czytamy w serwisie internetowym "Gazety Wyborczej".

"Wynajmę pokój w centrum Włoszce lub Europejce, maks. 32 lata. Całkowicie gratis. Okolicznościowe usługi do uzgodnienia. Jestem 27-letnim profesjonalistą. Zdrowym i czystym" - tak zazwyczaj wyglądają ogłoszenia o wynajmie pokoju w zamian za seks.

"Moi koledzy ze studiów tak robią. Mają dziewczyny w swoich pokojach. Też studentki. Za seks kilka razy w miesiącu pozwalają im mieszkać za darmo. Teraz tak się oszczędza. Ja mam duży pokój. Jest jedno szerokie łóżko, ale można dostawić drugie samodzielne. To już zależy od dziewczyny" - mówi 27-letni student prawa na rzymskim uniwersytecie La Sapienza. Już po godzinie od zamieszczenia ogłoszenia zaczęły nadchodzić konkretne oferty.

Pod koniec marca fenomen "pokoju za seks" nagłośnił włoski dziennik "La Repubblica". Reporterzy dotarli do osób oferujących pokoje w Rzymie oraz sami zamieścili ogłoszenia, podszywając się pod studentki gotowe płacić w naturze. Oprócz młodych studentów i absolwentów na ogłoszenie odpowiedzieli mężczyźni w średnim wieku oferujący własne mieszkanie lub opłatę za pokój u obcej rodziny w zamian za okazjonalne spotkania o charakterze seksualnym.