Znaleziono 27 wyników

autor: gosiakak
śr sie 15, 2007 6:07 pm
Forum: Pierwsze kroki na forum
Temat: Witam Forumowiczow
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 21021

cześć :grin:
autor: gosiakak
pt sie 03, 2007 10:46 am
Forum: Pierwsze kroki na forum
Temat: Bry :)
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 19171

heheh, a no tak :grin: :grin: - rzeczywiście

cześć kaarroo, koleżanko
autor: gosiakak
pt sie 03, 2007 10:41 am
Forum: Studia socjologiczne
Temat: Załamany dostaniem się na studia - Opole czy Katowice??
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 30647

hehe, kazdy chwali własne podwórko-taaak?
No to ja w takim razie, obiektywnie rzecz ujmując polecam Wrocław :grin: :grin:


No, ale gdzie jest adrian-autor tego wątku?, czyżby zniknął?
autor: gosiakak
czw sie 02, 2007 6:39 pm
Forum: Pierwsze kroki na forum
Temat: Bry :)
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 19171

cześćccć :grin:
kolezanka z I roku, wita kolege z I roku :grin: :grin:
autor: gosiakak
pn lip 30, 2007 10:59 pm
Forum: Pierwsze kroki na forum
Temat: witam
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 23615

hmmm, no jaka ta Polska mała... :grin:
autor: gosiakak
pn lip 30, 2007 10:57 pm
Forum: Pierwsze kroki na forum
Temat: dzień doberek, jestem Hania
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 10217

ja również witam :)
autor: gosiakak
wt lip 24, 2007 10:41 pm
Forum: Pierwsze kroki na forum
Temat: witam
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 23615

Nie wiem, czy mówi ci coś nazwa miejscowości - Żmigród...??
:grin:

( no, ale od października planuje przenieść się, do Wrocławia, więc pewnie i moje rodzinne strony staną sie przeze mnie rzadziej odwiedzane)
autor: gosiakak
pn lip 23, 2007 3:55 pm
Forum: Pierwsze kroki na forum
Temat: witam
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 23615

Witam serdecznie :grin:


-tym serdeczniej, ze Rawicz to "moje okolice".
Mieszkam na granicy dolnośloąsko-wielkopolskiej i do Rawicza mam jakies 10km :) wiec bywam tam regularniej- jakies 2 razy w tygodniu :)
autor: gosiakak
wt lip 17, 2007 11:51 pm
Forum: Studia socjologiczne
Temat: Kto na socjologie??
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 17156

Witaj NatchniONA ! ja jestem właśnie świeżo przyjetą studentką wrocławskiej socjologii ;) :grin: Cieszę sie, bo w tym roku progi wzrosły( i to o jakieś 30pkt), wiec znacznie trudniej było sie dostać, --ale nam sie jakos udało ;) Bardzo chętnie bym Cię poznała bliżej ;) w koncu spędzimy razem conajmn...
autor: gosiakak
wt lip 17, 2007 11:42 pm
Forum: Studia socjologiczne
Temat: Dlaczego zdecydowaliście się studiować socjologię?
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 67690

zeby odpowiedziec krótko, zwieźle i na temat powiem , że juz dawno ukochałam sobie socjologie... czuje , ze we mnie jakoś siedzi , nie widze siebie i nie chce widziec w niczym innym ... czuje jakbym po to przyszła na świat ... (smiejcie sie, smiejcie) ale socjologia to dla mnie nie jest jakis tam ki...
autor: gosiakak
wt lip 17, 2007 11:31 pm
Forum: Studia socjologiczne
Temat: Jaka specjalizacja na socjologi???
Odpowiedzi: 57
Odsłony: 133100

Jeśli chodzi o specjalizacje socjologii, to chetnie napisze jaką mozna wybrac studiując na UWr;

*socjologia ogólna
*socjologia komunikacji społecznej i badania rynku
* socjologia społeczności lokalnych
*socjologia służb socjalnych i praca socjalna

:lol: :lol:
autor: gosiakak
wt lip 17, 2007 11:23 pm
Forum: Studia socjologiczne
Temat: Mam wyniki, ale teraz czy to wystarczy?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 38371

a wiec, dostałam sie na socjologie na UWr, po euforii szcześcia, przyszedł jednak czas pytań.. czy sobie poradze? (hmm) Nie jestem pewna, czy moja szkolna wiedza bedzie wystarczajaca na studiach, nie wiem nawet, co warto byłoby sobie powtórzyc, a moze Wy poradzilibysci mi coś, co ze szkolnego materi...
autor: gosiakak
wt lip 17, 2007 9:38 am
Forum: Studia socjologiczne
Temat: Załamany dostaniem się na studia - Opole czy Katowice??
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 30647

Tez sie dostałam do Opola i Wrocławia ;)
ale wybór nie był dla mnie kłopotem, bo składając podania na te Uczelnie, wiedziałam dokładnie która jest moim piorytetem-WROCŁAW

I tam tez bede studiowac od października

:grin: :grin: :grin:
autor: gosiakak
pn lip 02, 2007 11:31 pm
Forum: Studia socjologiczne
Temat: Mam wyniki, ale teraz czy to wystarczy?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 38371

ale wydaje mi się to, bardzo wiele zależy jednak od uczelni... A wy czym się kierowaliście przy wyborze odpowiedniej dla was szkoły ? (oddaleniem jej od domu? :grin: , wysokością czesnego?, kadrą, renomą,,,????) Czy ma to dla was duże znaczenie, ze ktoś studiuje na UJ, czy w jakieś (niekoniecznie zn...
autor: gosiakak
sob cze 30, 2007 8:43 pm
Forum: Studia socjologiczne
Temat: Mam wyniki, ale teraz czy to wystarczy?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 38371

ja też uwazam, że zaoczne studia nie są złe, ale wydaje mi się, ze w przypaku socjologii to pomięcdy tymi trybami jest duuuża różnica.
Chodzi mi głównie o plan zajęć i kadre (bo ta, podobno dość często zaocznych olewa)

ja marzę o dziennych, ale co bedzie, to się jeszcze okaże
:grin:
:grin: