model Berry'ego

forum poświęcone pracom (lic./mgr), kolejnym etapom pisania pracy, dyskusjom na ich temat, zbieraniu informacji na temat źródeł i planów pracy oraz zbieraniu i analizowaniu danych przy użyciu SPSS, EXCEL

Moderator: FrancisBegbie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ryszardtolzik
*

model Berry'ego

Post autor: ryszardtolzik »

Witam,

Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu literatury odnoszącej się do metodologii przyjętej w celu badania akulturacji w latach 70 przez Johna Berry'ego, poszukuję też polskiego bądź angielskiego wydania sztuki Israela Zangwilla "The Melting Pot". Przypadła mi niewdzięczna rola "dorabiania" literatury do już napisanej pracy licencjackiej (nie chcę wnikać w szczegóły), osobiście jestem absolwentem politechniki, socjologia nie jest moją najmocniejszą stroną. Liczę że ktoś z Państwa spotkał się z tymi terminami w przeszłości chociażby w trakcie studiów, może są one dosyć popularne i autorzy często się na nie powołują? Proste wyszukiwanie przez Google i katalog BN nic nie dało, tak naprawdę nie wiem gdzie szukać.

Pozdrawiam
Ritter
Kontakt:

Post autor: Ritter »

Berry, J.W. (2003). Conceptual processes to acculturation. In K.M. Chun, P. M. Organista, & G. Marin (Eds.), Acculturation. Advances in theory, measurement, and applied research. Washingston: APA, (pp.17-38).
Berry, J. W. (Ed.) (2006). International Youth in Cultural Transition. Erlbaum.

Ale więcej nie pomogę, na studiach tego nie miałem.
Pozdrawiam
Stirlitz idąc przez Unter den Linden zauważył człowieka zamalowującego napis na ścianie.
Moderator - pomyślał Stirlitz.
ga

Post autor: ga »

- Matsumoto, D., Juang, L. (2007). Psychologia międzykulturowa. Gdańsk: GWP, Rozdz. 2. Metodologia badań
międzykulturowych.
- Berry, J.W. (1994). Aculturative Stress. [w:] W.J. Lonner, R.S. Malpass (red.) Psychology and culture. Needham
Heights: Allyn and Bacon,
- Ward, C. (2001). The ABC’s of acculturation. [w:] D. landis, J. Bennett, M. Bennett (red.) Handbook of culture and