pomoc- praca mgr

forum poświęcone pracom (lic./mgr), kolejnym etapom pisania pracy, dyskusjom na ich temat, zbieraniu informacji na temat źródeł i planów pracy oraz zbieraniu i analizowaniu danych przy użyciu SPSS, EXCEL

Moderator: FrancisBegbie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mamaa
**

pomoc- praca mgr

Post autor: mamaa »

Witam. Jestem tu pierwszy raz, ale strasznie się cieszę, że Was znalazłam. Mam nadzieję, że będziecie mogli mi pomóc.
Otóż: zacznę od tego że jestem studentką ostatniego roku socjologi i już dawno powinnam się obronić a ja dopiero wczoraj po wielkich prośbach u promotora po 1,5 roku zmieniłam temat pracy :oops:
Już wyjaśniam czemu: od 15 miesięcy jestem mamą ślicznego synka, który z dnia na dzień daje mi coraz bardziej popalić- szatan czasami 8O :wink:
Temat który wybrałam będąc jeszcze w ciąży brzmiał: "społeczne uwarunkowania powodzenia i niepowodzenia w wyborach na burmistrza w małym mieście" i wtedy myślałam, że spokojnie sobie dam z nim radę. Okazało się, że jak przyszedł na świat synek wszystko się zmieniło. Pracę odstawiłam na długi czas i kiedy do niej wróciłam okazało się, że pojęcia nie mam o czym pisać :oops: :cry: Po długich przemyśleniach i kilku nieowocnych próbach napisania czegokolwiek postanowiłam poprosić promotora o zmianę tematu i o dziwno zgodził się.
Nawet zaproponowałam coś o bezrobociu jaki to ma wpływ na życie rodzinne, ale powiedział, że też mi to odradza, że się przejadę i nie dam rady.

Dlatego (z wielkim wstydem :oops: ) proszę Was o pomoc w znalezieniu tematu pracy, który byłby łatwy, szybki do napisania i nie wymagałby zbyt wiele pracy w terenie. Niestety musze iść na tak zwaną łatwiznę, gdyż inaczej nie dam rady nic napisać. Mąż mój niestety nie pomaga mi przy dziecku, cały dom i wszystko jest na mojej głowie, ale bardzo chciałabym napisac pracę i zdobyć upragnionego magistra. I nie osądzajcie mnie proszę, żę jestem mało ambitna, ja po prostu się w tym wszystkim pogubiłam i nie daję rady tego pociągnąć sama.